tirsdag den 6. september 2011

Sophie Dahl

Hej med jer,

Jer er sophie, og jeg er en af forfatterne, som skriver på den her blog. Jeg er også lige begyndt med pædagog uddannelse i Randers og glæde mig meget til 3,5 år med nye og spændende ting.
Samme med min man og to dejlige børn bor vi i en parcelhus, i en villakvarter cirka 25/30 km fra skole. Min søn (2år) er hjemme med far om dagen, og sammen med mig går vi til mor barn gymnastik. Min datter (4,5 år) er i børnehaven lige over fra vores hus og gå helt alene på en gymnastik holdt. Jeg kommer fra Holland og er i Danmark i 3,5 år, så hvis I synes jeg skriver lidt mærkeligt noget gang, så er det nok derfor! Håber I vil kom og læse rigtig meget om os på den her blog.
Hils Sophie

1 kommentar:

  1. Hej Sophie

    Jeg vil sende en kommentar til dig. fra Lone

    SvarSlet