lørdag den 10. september 2011

Ronni's introduktion

Hej med jer.

Jeg hedder Ronni Lyons og er 26 år (derved IKKE over 30, Michelle!). Jeg bor i Randers sammen med min kæreste, Lea. Lea og jeg har været sammen i snart fire år nu og venter barn her i september.

Min fritid bruger jeg på mine venner, fodbold og kæresten, og heldigvis kan de ting også tit kombineres. Jeg er Brøndby fan, ikke den voldelige slags, men skulle jeg være sur efter en weekend, så finder i nok svaret i superliga-tabellen ;)

Efter mange overvejelser og megen undersøgelse af de mange forskellige uddannelser man kan vælge imellem her i Danmark, endte jeg med at søge ind på pædagoguddannelsen. Jeg har længe vidst, at jeg godt ville have med mennesker at gøre, men hvilket felt jeg ville arbejde i har været uvist for mig. Jeg tror dog, at jeg er havnet på den rigtige uddannelse nu, og ser med glæde, og med en vis frygt for en tung lektiebyrde, frem til tre et halvt år på pædagoguddannelsen her i Randers.

Det var egentlig alt jeg havde lyst til at dele med jer, så jeg slutter nu.

See ya in school!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar