tirsdag den 6. september 2011

Lidt om Michelle Hvid



Hej folkens, nu skal I høre hvem jeg er. :)



Jeg er en pige, der lige er fyldt 22 år. Jeg bor i en by ca. 33 km fra Randers, nemlig Hadsund, her har jeg boet i godt 6 år. Før jeg flyttede til Hadsund boede jeg i København. Vi flyttede fra KBH, fordi min mor fandt en kæsreste her i jylland, så der måtte jo være noget godt i en jyde, så det skulle jeg også lige prøve, så nu jeg bor sammen med min kæreste og vi har en dejlig hund, som hedder Nala. (Det er hende der er på billedet - skulle lige prøve at indsætte billede).

Jeg har valgt at gå på VIA university college, pædagoguddannelsen i Randers, fordi jeg som teenager fandt ud af at jeg ville noget med børn. Men jeg ændrede mening i det jeg kom til jylland, jeg synes det var svært at finde ud af hvad ens fremtid skulle gå på, så jeg tog en HG i Hobro - det var dog heller ikke noget for mig. Så derefter tog jeg en HF, hvor jeg fandt ud af at jeg ville noget med mere specielle personer.


Tusind tak fordi I var inde og læse mit indlæg.

Hvis I vil vide mere, er i velkomne til at spørge mig :)


Michelle

1 kommentar: