lørdag den 8. oktober 2011

Janni

Hej med jer.



Jeg er en stille og glad ung pige på 25 år. Jeg søgte ind på pædagoguddannelsen, fordi jeg altid har elsket børn og gerne vil arbejde med dem i fremtiden. Pædagoguddannelsen tager 3,5 år og varirerer meget mellem teori og praktik. Jeg glæder mig til at lære faget og deltage i børn´s dagligdag og udvikling, såvel fysisk, som psykisk. Jeg bor i Helsted, i et villahus, lidt uden for Randers, sammen med mine forældre. Jeg har også en storebror, som er 28 år, som også bor i Helsted i et villahus, ikke så langt fra os. Jeg er meget aktiv i min hverdag og jeg løber ca. 4 - 6 gange om ugen. Jeg elsker at lave mad og bage. Jeg føler selv at jeg er en meget kreativ person. Siden min studentereksamen har jeg været hjælpepige hos en skrædder.



Mvh Janni

Ingen kommentarer:

Send en kommentar